LEYLA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1917 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Leyla. Meer weten? Ontdek meer

7 jun 2026 om 22:18 Lekkere pizza
6 jun 2026 om 23:36 Super snel geleverd,en klant vriendelijk
27 mei 2026 om 21:18 heb voor 21.20 besteld en om 20.40 al geleverd, handig als je zelf niet thuis bent en dus nu een koude slappe pizza kan eten.
24 mei 2026 om 10:36 Well packaged and delicious
15 mrt 2026 om 13:45 De pizza die ik gisteren kreeg was niet om te eten. Bijna koud wat erop lag was maar half gebakken de pizza was erg slap en niet knapperig zeer slecht vandaar een onvoldoende van me
7 mrt 2026 om 22:43 Bezorger let niet op als je contant betaalt. Geef je 2x 10 en 1x5 als het 24,50 is en gun je die 50 cent fooi, dan komen ze uren erna aan je deur dat je 10 euro niet hebt betaalt! Ondanks dat het eten goed is denk ik voortaan ergens anders te bestellen.